Izložba / Boris Ljubičić i Davor Grünwald

Objavio Tonči, 02/05/2018, pod: GALERIJA MKC, IZLOŽBA, PLATFORMA 9.81

Uz vodstvo autora, u srijedu, 3. svibnja u 20 sati u galeriji MKC-a otvaraju se izložbe Jednina množine – simbol, znak, logo, brend i Retrorama industrijskog dizajna 1968.-2008. Izložbe ostaju otvorene do 17. svibnja te se mogu razgledat u terminima od 17 do 21 sat svakim danom osim nedjelje.

BORIS LJUBIČIĆ: JEDNINA MNOŽINE – SIMBOL, ZNAK, LOGO, BREND
Izložba predstavlja pregled dizajnerskog rada Borisa Ljubičića u području dizajna zaštitnih znakova i logotipa najrazličitijih institucija, tvrtki, manifestacija i proizvoda u vremenskom rasponu od 1970. do danas, uključujući one za VIII. Mediteranske igre u Splitu 1979., Svjetsko prvenstvo u atletici u Splitu 1990., brend YASSA, Labud, Muzički bijenale Zagreb, HRT, Zagrebački velesajam, Hrvatsku turističku zajednicu te brojne druge. Na izložbi će biti predstavljeno oko 250 radova, od kojih su 24 rada posebno izdvojena te su prikazani koncepti i priče koje stoje iza njih.

Kustos izložbe i autor tekstova: Marko Golub
Asistentica kustosa: Monika Džakić
Grafički dizajn: Boris Ljubičić i Monika Džakić

DAVOR GRÜNWALD: RETRORAMA INDUSTRIJSKOG DIZAJNA 1968. – 2008.
Izložba predstavlja presjek autorskog djelovanja Davora Grünwalda, dizajnera starije generacije čiji radovi nastali ranih sedamdesetih godina za tvrtke poput Tvornice računskih strojeva, Prvomajske, Jadrana i Tvornice vaga (TTM) imaju značajno mjesto u povijesti hrvatskog industrijskog dizajna, no izložba nudi i uvid u više od trideset godina njegove daljnje dizajnerske karijere u Kanadi, kao i aktivnosti u sklopu strukovnih organizacija.

Autori koncepcije i kustosi izložbe: Marko Golub i Koraljka Vlajo
Autori koncepta izložbenog postava: M. Golub, K. Vlajo, Barbara Blasin
Grafički dizajn izložbe i publikacije: Barbara Blasin
Autor videodokumentarca: Marko Golub
Suradnice u realizaciji izložbe: Ksenija Žakula, Monika Džakić

Obje izložbe dio su programske linije HDD galerije Dizajniranje povijesti – Historizacija dizajna.

Oznake: , ,

RSS 2.0 | trackback