Predavanja Vlade Zrnića u Kino klubu Split

Objavio Tonči, 22/11/2016, pod: EDUKACIJA, KINO KLUB SPLIT, KINO KLUB SPLIT

U srijedu, 23. i četvrtak, 24. studenog u Kino klubu Split s početkom u 20 sati održati će se predavanja Vlade Zrnića na teme Hermeneutika filmske slike i Povijest izuma pokretne slike. Oba predavanja su otvorena za javnost. Ulaz je slobodan i svi su dobrodošli.

U srijedu, 23. i četvrtak, 24. studenog u Kino klubu Split s početkom u 20 sati održati će se predavanja Vlade Zrnića na teme Hermeneutika filmske slike i Povijest izuma pokretne slike. Predavanja su dio Filmske škole Kino kluba Split, a organizirana su u suradnji s Umjetničkom akademijom Sveučilišta u Splitu. Oba predavanja su otvorena za javnost. Ulaz je slobodan i svi su dobrodošli.

Vlado Zrnić rođen je 21. rujna, 1959. godine u Sarajevu. Srednju Pomorsku školu završio je 1978. godine u Zadru. Studij slikarstva završio je na Accademia delle Belle Arte u Veneciji u lipnju, 1990. godine. Kao stipendista boravio je od 1993.-1994. godine na C.W. Post Campus, Brooklin University u New Yorku. Od 2000. godine zaposlen je na UMAS-u (Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu), trenutno  u svojstvu prof. art. video i filmske umjetnosti.

Osim nastavnih aktivnosti, aktivno se bavi umjetničkom praksom na polju slikarstva, videa i filma. Autor je  mnogobrojnih izložbi, video i filmskih radova. Samostalno je izlagao i sudjelovao na brojnim festivalima u domovini i inozemstvu te primio više nagrada i priznanja.

Više o predavanjima:

Srijeda, 23. studenog u 20 sati – Hermeneutika filmske slike

Stvarnost  u filmu ponekad  se nameće zakonima  prirodnog iskustva našeg oka. U sinergiji s jezičnom slikom(metafora gledanja) film poistovjećuje i posjeduje naše misli i slike svijeta do neprimjetnih razina naše svijesti. Bliskost filmske slike i naše izravne percepcije ne znači istovjetnost u doslovnom smislu zamjene filma za život. Postoji otklon i razlika materijala slike od stvari izvan slike. U otklonima se vide postupci i tehnike kao ekskluzivno polje umjetničke prakse.

Na  koji  način  ove  distinkcije   medija  slike  utječu  na procese naše vizualne percepcije vidjet ćemo iz analize odnosa haptičkog   dijela  percepcije  i prirode osjećajnosti,   znanja  i iskustva.

 

Četvrtak, 24. studenog u 20 sati – Povijest izuma pokretne slike

Od izvora mehaničkog otiska do prototipa današnje filmske kamere prošlo je više od pola stoljeća. U tom je periodu razvoj tehnologije  omogućio  slike  koje  podsjećaju   na  žive  slike. Povijest izuma pokretne slike pokazati će nam kako su i na koji način  postale  zamjena  za  procese  naše  vizualne  percepcije. Riječ je o bliskoj vezi znanstvene inovacije i umjetničke prakse koja je rezultirala: “divnim slikama čiste dinamičke putanje koje presjecaju prostor u trajanju jednog poteza, gdje taj potez nije jedino što spaja nepomične točke, već se svaka točka razvija u sljedećoj.” (Movement, E. J. Marey, 1895.)

 

 

Oznake: ,

RSS 2.0 | trackback