SALTO ANIMATO – opera za tijelo u pet činova – ODGOĐENO!

Objavio admin, 06/11/2023, pod: AMFITEATAR, IZVEDBENI PROGRAM, TIRAMOLA

Predstava „SALTO ANIMATO“ Nastasje Štefančić Kralj i Filipe Bavčević, gostuje u Amfiteatru Doma mladih, u petak 17.11.2024. s početkom u 20 sati, u sklopu programa MALA ŠKOLA SUVREMENOG PLESA, u produkciji plesne udruge Tiramola.

EDIT: Predstava SALTO ANIMATO se odgađa za veljaču 2024. jer jedna od izvođačica nije u mogućnosti nastupiti

Ulaznice po cijeni od 8 eura mogu se kupiti najranije sat vremena prije početka predstave. Srednjoškolci, studenti, umirovljenici, članovi strukovnih organizacija imaju popust 30%, a članovi plesne udruge Tiramola 50 % na sve predstave i radionice u produkciji Tiramole

O predstavi:
Onaj koji skida maske postojećih društvenih uređenja. Komentira i ono u što se ne zadire, i to britko, spretno, gipko. Sijač smijeha, strah silnika. Još od doba predrevolucionarne Francuske zovemo ga – Figaro. Inspirirajući se komedijama francuskog književnika najpoznatijeg pod imenom Beaumarchais, odnosno konkretnije njegovom komedijom Figarova svadba ili Ludi dan, koja je između ostalog poslužila kao temelj Mozartovoj operi Figarov pir, težnja je bila propitati bez kojih to sastavnih elemenata opera buffa ne može, a zatim i rekombinacijom tih elemenata graditi vlastiti izvedbeni materijal. Iz strukture opere ne preuzimaju se arhetipski odnosi, kao ni specifične spletke koje čine okosnicu originalne radnje, već se fokus postavlja na lik samog Figara i sva previranja koja se događaju unutar njega, koja u svojoj krajnjoj konsekvenci vode prema cijepanju na dva identiteta čiji zbroj više nužno ne čini cjelinu. Time se reduciraju sva ostala lica kao i širi narativni kontekst, a u prvom planu uz već spomenutog Figara razlažu se ključni pojmovi poput: virtuoznost, spletka, sukob, razrješenje, sretan kraj…

Ekvivalent opernoj izvedbi koju karakteriziraju snaga, ali i istovremena lakoća koja proizlazi iz visokog stupnja virtuoznosti, dovela je do poigravanja s idejom maksimuma – kako izvedbenih tako i tjelesnih, unutar kojih se forme tijela prepuštaju konstantnim izmjenama kroz ‘činove’ kroz koje se poigrava s opernim konvencijama i značenjima te se tako gradi vlastiti narativ u otklonu od originala. Visok stupanj virtuoznosti i stilizacije otvorili su prostor komentara spram pitanja poput – što bi to bila „majstorska“ plesna izvedba? Do koje mjere možemo izazvati virtuoznost pokreta? Od čega je uopće sastavljen sretan kraj?

Činovi:
1. SEMPLICEMENTE FIGARO
2. CAPRICIOSSO FORTISSIMO
3. ESPRESSIVO, CANTABILE
4. TENUTO
5. SCHERZO PER DUE

Ideja i koncept: Filipa Bavčević i Nastasja Štefanić
Koreografija i izvedba: Filipa Bavčević, Nastasja Štefanić i Jovana Zelenović
Dramaturška podrška: NIkolina Rafaj
Glazba: Hrvoje Nikšić i Nastasja Štefanić
Dizajn svjetla: Marino Frankola
Kostimografija: Dalibor Šakić
Grafičko oblikovanje: Dinko Uglešić
Fotografija i video: Neven Petrović
Produkcija: Tena Bošnjaković
Koprodukcija: Zagrebački plesni centar
Projekt je nastao u suradnji s Udrugom plesnih umjetnika Hrvatske (UPUH), a financiran je od strane Ministarstva kulture Republike Hrvatske i Grada Zagreba.

Produkcijski tim Male škole suvremenog plesa:
Producentica: Nikolina Dolfić Tomić
Programska voditeljica: Lucija Zalović
Tehnička podrška: Jakov Leskur (PDM)
Dizajn plakata: Anđela Dražić
Pokrovitelji: Ministarstvo kulture i medija RH, Zaklada Kultura nova, Splitsko-dalmatinska županija, Grad Split

Kontakt:
e-mail:plesnaudrugatiramola@gmail.com
mob: 091/781-9243
FB @ PlesnaudrugaTiramola
IG # plesnaudrugatiramolasplit

RSS 2.0 | trackback