Predstava Squarehead Productions: „Stickman“

Objavio admin, 14/10/2021, pod: CIRKUS KOLEKTIV, IZVEDBENI PROGRAM, MALA SCENA

Cirkus Kolektiv poziva na predstavu suvremenog cirkusa Squarehead Productions: „Stickman“ u srijedu, 20. listopada s početkom u 19h na Maloj sceni Doma mladih.

Stickman je višeslojna predstava koja se konstantno poigrava s očekivanjima i reakcijama publike. Struktura predstave se prebacuje s konkretnih fizičkih akcija na meta-nivo percepcije o iskustvu publike i onome što upravo gledaju. Kroz vrijeme, javlja se istodobno neugodan i uzbudljiv osjećaj kod gledatelja kao da su njihove vlastite interpretacije dio scenarija.

Ulaznice: 40/30 kn
Autor: Darragh McLoughlin
Izvode: Darragh McLoughlin i Joseph Summers

Broj mjesta u publici je ograničen, a rezervacije ulaznica su obavezne putem online obrasca
Ulaznice se preuzimaju na ulazu, neposredno prije početka predstave.

KONCEPT:
Proteklih nekoliko godina cirkuski umjetnik i autor predstave Darragh McLoughlin istražuje balansiranje objekata kao novi izvedbeni jezik. U ovoj predstavi odlučuje se za balansiranje vrlo jednostavnog objekta – drvenog štapa, zbog njegove tehničke svestranosti i grafičke jednostavnosti. Ako zanemarimo mnoge praktične funkcije jednog štapa, preostaje nam štap samo kao jednostavna linija. Kombinirajući ovu liniju s organskim tijelom, umjetnik postiže mnoštvo simbola.

O BALANSIRANJU:
Balansiranje objekata je način kako natjerati tijelo u stanje konstantnog pokreta, u kojem se položaj neprekidno iznova i iznova ispravlja, te mu na taj način udahne život. U ovom stanju, tijelo odgovara na podražaj iz puke nužnosti održavanja ravnoteže i počinje „govoriti“. Koristeći različite točke na tijelu za održavanje ravnoteže štapa (trbuh, leđa, stopalo, lice…) štap mijenja točku koja je u tom trenutku centar tijela i omogućuje pronalazak novih kvaliteta pokreta. Postavlja se pitanje: Kontrolira li tijelo pokret štapa, ili štap kontrolira pokret tijela?

DARRAGH MCLOUGHLIN
Darragh je izvedbeni i vizualni umjetnik s korijenima u suvremenom cirkusu. Njegova praksa se oslanja na različite načine kako tijela mogu manipulirati objektima i objekti tijelima. Većinu vremena posvećuje učenju vrlo specifičnih, vrlo nefunkcionalnih vještina, kojima se drugi ljudi ne bi posvetili ili ih se uopće ne bi sjetili. Njegova metodologija u kreaciji se oslanja na dramaturgiju i ulogu publike unutar izvedbenog konteksta. Tijelo ostaje centralni subjekt/objekt u svakom njegovom radu.

__
Rad udruge Cirkus Kolektiv podržava Zaklada Kultura nova, a program Ciklus predstava suvremenog cirkusa financiran je od strane Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske i Grada Splita.

RSS 2.0 | trackback